Waarom marketingadvies?
Drukke groeibedrijven vergeten soms voor de hand liggende marketingkansen te grijpen.
In onze marketingadvies onderzoeken we uw businessmodel en gaan we op zoek naar opportuniteiten en bedreigingen uit de markt, de sterktes en zwaktes van uw bedrijf en onbenutte marketingkansen om met impactvolle marketing uw doelgroepen aan te spreken.
Zo’n advies tilt uw marketing naar een hoger niveau.
Marketingadvies
Klankbord marketing
Idee of plan aftoetsen kan veel aan het licht brengen.
Klopt de positionering die u voor ogen hebt?
Ervaren uw doelgroepen de geleverde marketinginspanningen op dezelfde manier?
We functioneren als uw inspirerend klankbord en organiseren brainstormsessies met u, uw medewerkers en – als u dat wilt – enkele klanten.
De resultaten van zulke sessies zijn enorm waardevol om een concreet marketingplan op te bouwen.
Stevig businessmodel
De basis van uw marketingbeleid.
Wat is uw merknaam en koepelverhaal?
Staan de bedrijfswaarden, missie en visie netjes op papier?
Hoe zijn concrete acties gebaseerd op een goed doordachte marketingstrategie?
En wat heeft de markt daar tot nu toe van ervaren?
Zo’n extern onderzoek geeft vaak een klare kijk op de stand van marketingzaken.
Die kennis is noodzakelijk om de marketingstrategie uit te schrijven in een marketingplan.
Marketing checkup
Hebt u ooit al uw marketing in beeld laten brengen?
Marketing checkup Hebt u ooit al uw marketing in beeld laten brengen?
Uit wat er bestaat kunt u veel leren voor wat moet komen.
Als marketingadviseur beginnen we graag bij het begin.
In een eerste research spitten we uit wat het marketingbeleid van uw bedrijf tot nu toe inhoudt:
wat is er gebeurd en wat zijn de concrete resultaten?
U krijgt een verslag waarin u inspiratie opdoet om uw marketing te professionaliseren.